1393-09-14 19:47
6130
6
6783
در پی حضور یونسی در آق قلا رخ داد :

فیلم/ نمونه ای از بی توجهی به درخواست های مردمی در سفر روحانی به گلستان

 در حاشیه سفر علی یونسی به شهرستان آق قلا ، یکی از زنان این شهرستان در پایان برنامه برای ارائه درخواستی، خود را به ماشین حامل مشاور رئیس جمهور رساند اما با وجود این که چندین بار سعی کرد درخواستش که یک درخواست عمومی بود را مطرح کنند موفق نشد زیرا مشاور رئیس جمهور هیچ گونه توجهی به وی نکرد .

به گزارش گلستان ما ، در حاشیه سفر علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام به شهرستان آق قلا ، یکی از زنان سیستانی اهل این شهرستان در پایان برنامه برای ارائه درخواستی، خود را به ماشین حامل مشاور رئیس جمهور رساند اما با وجود این که چندین بار سعی کرد درخواستش که یک درخواست عمومی بود را مطرح کنند موفق نشد زیرا مشاور رئیس جمهور هیچ گونه توجهی به وی نکرد و تنها جوابی که به این زن داده شد ، این بود که درخواست خود را در قالب یک نامه ارائه کند.

در صورتی که با نزدیک شدن سفر دولت تدبیر و امید به گلستان ، اخباری به گوش می رسید که با راه اندازی سامانه تلفنی 111 برای دریافت درخواست های مردم، هیچگونه نامه ای مورد قبول نیست . و این اتفاق در طول این سفر مشاهده شد که نامه ها فقط جمع آوری میشد و در داخل ماشین ها زیر دست و پای افراد میرفت و اقدامی برای رساندن آن به رئیس جمهور انجام نشد.

سامانه سامد هم علیرغم تبلیغات بسیار زیاد درباره آن ، کارایی مناسبی نداشت و خود به عامل نارضایتی مردم تبدیل شد که گویا در تماس های مکرر فقط آهنگ انتظار پخش می کرده است و در نهایت بوق اشغال می زده است .

نکته قابل تامل دیگر حضور آخوند رهبر بود که بدون توجه و گوش کردن به درخواست این زن ، محل را ترک کرد.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط :

بی احترامی مشاور رئیس جمهور به سیستانی های گلستان ! / نامه سرگشاده سیستانی های گلستان به یونسی

بی احترامی به زنان گلستانی از سوی معاون امور بانوان رئیس جمهور به جای هم اندیشی !/ معطلی 3 ساعته حضار و سخنرانی 10 دقیقه ای معاون رئیس جمهور!

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

دلسوز

حاج محمود کجایی یادت بخیر .یادم هست در سفر استانی اش به استان در حال گوش کردن مشکلات یک گلستانی علاوه بر توجه خوب ، گریه کرد .مردم محبت و مهرورزی می خواهند نه تجمل و غرور .مهترین ویژگی پیامیر به عنوان اسوه حسنه قرآن اخلاق خوب و مدارای شایسته او با مردم بوده است .هر کس به مردم بی توجهی و بی احترامی کند حتما چوبش را خواهد خورد .و برای اینان نیز این روز نزدیک است .

0
0
پاسخ
1393-09-13 20:13
هوشیارها

از این دست بی احترامی ها در این سفر بسیار زیاد بوده است :1. بی احترامی به نمایندگان در ایستگاه قطار گرگان .2. بی احترامی به فرمانده لشگر 30 در ایستگاه قطار گرگان .3. بی احترامی به خبرنگاران در همه برنامه ها و شهرستان ها .4. بی احترامی خاص به خبرنگاران در نشست خبری بسته و ... با رئیس جمهور .5. بی احترامی به بانوان گلستانی در سالن سازمان تبلیغات .6. بی احترامی به سیستانی های گلستان در حسینیه سیستانی های گرگان .7. بی احترامی به شعور مردم گرگان با بنر باران کردن شهر !8. بی احترامی به نامه ها و درخواست های مردم در شهرهای مختلف استان .9. بی احترامی به اعتماد و علاقه مردم با سر کار گذاشتن آنان با سامانه سامد .10. بی احترامی به مردم روستای محمد آباد با دور زدن آنان علیرغم ساعتها چشم انتظاری و اشتیاق .و ...و ...و ...

0
0
پاسخ
1393-09-13 21:46
مطلع

نمونه اين اتفاق در گميشان هم افتاد در حالي كه سخنان يونسي تمام شده بود و هنوز سكوت در جسله حاكم بود يكي از اهالي بلند شد و با صداي بلند گفت يك درخواست دارم ولي به جاي بفرماييد ، يونسي سكوت كرد و چندين نفر از طرف فرمانداري بيچاره را مجبور به سكوت كردند.

0
0
پاسخ
1393-09-14 05:24
کتول

اون دولت بدتر بود . دولت نهم و دهم دولت دروغگویان بود !!!

0
0
پاسخ
1393-09-14 09:50
alireza

دز این فیلم هیج بی احترامی دیده نمیشه زن سیستانی درخواستشو عنوان می کند و یونسی و اطرافیانش گوش می کنند فکر می کنم گلستان ما انتظار داشت دکتر یونسی از ماشین پائین بیاد و با این زن تا محلی که می خواهد آسفالت شود برود. سیاست این سایت این است که فقط از این دولت و اطرافیانش مغرضانه انتقاد کند .

0
0
پاسخ
1393-09-14 14:46
علی عرانف

هر کس سه بار این فایل را با دقت مشاهده کند دروغ و نیرنگ فیلم سازان هویدا و آشکار می شود!؟! علت این بغض حضور پررنگ مردم در استقبال از رییس جمهور محبوب در استان و استقبال بی سابقه از یک معاون رییس جمهور در شهرهای ترکمن نشین است. در گمیشان و آق قلا بخوبی و زیبایی از جناب حاج آقای یونسی مهمان نوازی کردند و شما کسی را نیافتید جز این دو نفر زن بی گناه را ! علی علیه سلام هرگز ناجوانمردانه با دشمن خود برخورد نمی کرد چه برسد به رقیب !؟

0
0
پاسخ
1393-09-15 18:41

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.